Friday, April 9, 2010

Coretan Dikala Bosannnnn


Bosannn...
sampe kapan ini...
aku bosan menunggu
aku bosan mendengar
dan aku bosan bosan bosan
....
ga tau neh
bosan
bosan
bosan
lagi bosan dan boring bangett
belum menikmati keadaanku yang sekarang
merindukan semua yang indah-indah dulu
kangen semuanya
kangen teman-teman
kangen Dia dan orang - orang yang perhan dihatiku
spesial buat dia..
dia
dia
dia
dan dia saja

Tuhannn
kembalikan semangatku yang dulu
keceriaanku yang dulu
semua yang kupunya....
bantu aku Tuhan untuk tetap bersyukur..
meneriman semuanya dengan hati gembira..
mensyukuri apa yang Kau beri
Tuhannnn
aku tau semua yang Kau beri Indah
Aku tahu rencanaMu indahh
dan buatlah aku untuk terus bersabar..berdoa dan bersyukur..
Tuhan pimpin lah aku..bantu aku menjadi yang terbaik...

0 komentar:

Post a Comment